Ny familjemedlem

Ja, eftersom vi berättat för nästan alla nu så kan jag lika bra skriva ut det här med ;)
Nu i helgen kör jag och mamma upp till Hammerdal och Moonruns kennel för att hämta hem lilla Hope (Moon Runs Hops) =D
Detta är väldigt spännande och jag längtar som tusan tills jag får se lilla Hope i verkligheten =)


Hope 6veckor



Hope med några av sina syskon

Resan startar imorgon då vi kör hem till Marlene i Motala för att stanna där över natten innan vi kör vidare på lördagen.
Ska bli kul att hälsa på dem och framförallt Iss igen på vägen upp =)

Och när vi ändå är där uppe så passar vi ju naturligtvis även på att titta in till Hélène på Vox Celesta's =D
Ska bli så roligt, önskar bara att man kunde stannat lite längre när man ändå ska dit men det får bli en annan gång...
Så just nu är det mycket som surrar runt i mitt huvud om vad man ska ha med sig och så...


Förresten så kommer här några bilder på vårt hus för er som var nyfikna på hur det ser ut ;)

Framsidan


Ena kortsidan och baksidan

Kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Äntligen lite bilder på huset :) Vi ses snart, kram!

2010-04-15 @ 13:24:36
URL: http://web.comhem.se/~u68668861/marlene/
Postat av: Eva m töserna

Spännande, ska bli spännande att se Hope live :)

Kör försiktigt!!

Fin fint hus oxå!!

Kramen

2010-04-15 @ 15:20:35
URL: http://www.ebben.se
Postat av: Angela

Vilken sötnos!

2010-04-15 @ 20:49:30
URL: http://foz.bloggplatsen.se/
Postat av: Stina

Suck du e fan helt otrolig... Om du tycker att du köpt din nya hund på rätt vis så får du stå för det. Men hoppas för din egen skull att dina alla hundar kommer fungera bra ihop. Som sagt att en kennel går med på att sälja sina hundar UTAN att träffat varken köpare eller deras hundar borde vara anmälningsskyldigt. Jag vet iaf att JAG köpt min hund på rätt sätt o alla andra hundar ja levt med i mitt liv. Men som sagt alla tänker vi olika o uppenbarligen tänker inte alla på djurens bästa.

2010-04-21 @ 22:36:09
Postat av: Jenny, Beauty, Dusty & Hope

Stina det är du som är otrolig!

Tror du verkligen att jag köpt hunden från någon jag inte känner??? Klart jag träffat dem förut, de är våra vänner, och de är väldigt noggranna när de väljer sina valpköpare! De har även träffat båda våra hundar innan och vet hur de är! Och jag har varit hemma hos dem innan med och hälsat på kenneln! De enda som inte träffat varandra innan var våra hundar och valpen men det har gått jättebra!

KLART att man tänker på djurens bästa!

2010-04-22 @ 11:49:55
URL: http://www.lonewolves.se
Postat av: Jenny, Beauty, Dusty & Hope

Marlene: Tack för allt denna helgen det var guld värt att kunna sova hos er =)

Eva: Ja, det ska bli spännande att se lilla Saga live sen osså ;)Tack så mycket!

Angela: Visst är hon ;)

Kram kram

2010-04-22 @ 11:53:38
URL: http://www.lonewolves.se
Postat av: Maja

Men ghaa så söt!

2010-04-22 @ 12:32:11
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0