Så mycket att göra, så lite tid...

Så jag har aldrig tid att skriva här nuförtiden...

Mycket som händer hemma, har fått hit och rengjort det mesta av alla kökssaker och dvdfilmer som vi har :D
Hundgården har kommit nu ska vi bara få hjälp med "underarbetet" vilket genast blev lite svårare nu när snö äntligen kom till Skåne :)

Idag har det kommir otroligt mycket snö, på vissa ställen utanför huset hade jag snö upp till knäna och på Fars Hatts parkering så var där snö upp till anklarna!
Bilen är helt begravd i snömassor ;)

Några timmar innan denna bilden är tagen så var där nästan ingen snö alls på bilen!

Hundarna fullkomligt älskar det dock :)

Här är lilla Hope ute i Stugan tidigare idag :)
Vi var där med farmor & farfar och hämtade hem lite mer saker och mer hundmat :)

Jag har även (äntligen) fått upp spotlightsen ovanför skrivbordet så nu har jag ett ordentligt arbetsljus :)

Sen kommer här Hopes kritik från Bjursås:
6,5 months. Nice head. Faboulous earset. Good pigment. Well balanced. A little straight in pasterns.
Good hcks. Side movement good but crabbed a little coming and going.
och som sagt blev hon med :D

Hope har även haft sin dragdebut förra helgen då hon drog tillsammans med Dusty på lördagen och med Ixa på söndagen :) Hon var superduktig och jobbade på framåt hela tiden så matte var jättestolt över sin lilla tös :)

Beauty gör framsteg på Shapingkursen och någon dag får jag ta mig i kragen och skriva lite mer om det med :P

Kommer inte på mer att skriva just nu så ha det bra tills nästa gång ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0