Tjoho! Vi har en släde!!

Idag har det hänt lite saker :)

Jag & Hope följde med Susanne, Robert & Ixa till Höör och Vakarevo's kennel där vi beställde selar och draglinor :)
Hope ska få en sele i grön camo :) Kommer blir så fin så!
Och så ska Marie göra en grön 4-spanns lina till mig :)
Det var som vanligt jättetrevligt med massa snacka om än det ena och än det andra ;)

Också kommer vi då till det rubriken berättar: efter vi varit på Vakarevo's så körde vi bort till Kennel Huskylyan där jag köpt en släde :) Eller jag och jag... Mamma, pappa och jag rättare sagt ;) Fick lite hjälp av mina kära föräldrar att finansiera den :)

Blev även en julklapp till mamma när vi var där. Så det var en avklarad ;)

Hade jätte jättegärna velat prova släden direkt när jag kom hem, men eftersom jag är lite feg av mig så väntar jag tills det är ljust ute imorgon :) Men längtar som tusan!!
Kommer snart skriva mer och min "första" riktiga slädtur med töserna :)

Tack alla för en trevlig dag!

Ha d bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0