Glömsk...

Var det för länge sedan man bloggade om man glömt sitt lösenord? :P

Sedan sist jag skrev så har vi börjat anpassa oss till livet som småbarnsföräldrar, hunnit fira både Zeldas och Beautys födelsedagar samt haft dop för lilla Isabelle :)
Vi har också firat farfar, brorsan och pappa som fyllt år och i helgen så fick jag vara med och fira Mors dag för första gången :D

Vi har även varit inlagda på sjukhus med lillan som fick lunginflammation 2 månader gammal men allt gick bra och hon är nu fullt frisk igen :D

Zelda var iväg på utställningen i Vaggeryd och fick där Very Good vilket jag är jättenöjd med :)

Så där var en liten snabbuppdatering ;)
Får skriva mer en annan dag för nu vaknar min lilla dotter efter sin eftermiddagslur :)

Ha d bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0