Växer...

Ja, lillan hon växer så det knakar tycker jag ;)
Tycker redan att hon blivit lite större än när vi hämtade henne =)
Mamma vägde henne i söndags och då vägde hon 5,9kg får kolla på söndag vad hon väger då, för att äta är deffinitivt inget problem ;)

Igår var vi i Trelleborg för att Calle skulle bli av med sitt gips och då passade vi även på att besöka Skåne Outlet där jag hade min praktik innan =)

Beauty och Dusty satt i löplina utanför butiken medan lillan dels var ute och gick med Hampus och dels låg i en kundkorg =)


Beauty har hittat sin plats ;)


Hope tuggar ben i kundkorg ;)


Tugg, tugg, tugg...

Passade även på att klippa hennes klor med hjälp av Mia.

Har även klickat in lill-tösen nu och tränar lite enklare saker som sitt och ligg och det går hur bra som helst, om två veckor börjar valpkursen och jag längtar som tusan!

Ikväll blir det Valborgs firande med klubben i Östraby med våra tre busflickor ;)
Ha d så bra allihop!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0