Scrapbooking m.m.

Jaha då har man börjat med något man sa man INTE skulle göra, nämligen scrapbooking...
Men det är såå himla kul ju!
Igår följde jag med Jessica till scrapbooking affären i Staffanstorp där vi handlade lite och gjorde ett påskkort =)



Sen åkte vi hem till Jessica och fortsatte med att göra ett kort till...
Hur kul som helst, satt en hel del timmar med detta kan jag säga.



Innan det var dax att köra hem gick vi en lite runda med vovvarna, men jag kan säga att det var inte mycket hundrelaterade saker som hände denna dagen.

På kvällen var det nämligen dax att åka till Dagstorp med Dodgen, pappa körde dit och jag hem...
Hade jättetrevligt, mycket bra musik och blev dessutom uppbjuden till att dansa lite bugg med en jätteduktig kille.
Alltid roligt att dansa lite ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

jaså du ska börja med sådant... Vet du hur mycket det kostar... De e svinigt vad de tar för priser på lite papper o kartong..

2010-03-30 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0