Hundträff i Hovdala

Idag åkte jag, Jessica & Jessica upp till Hovdala med Hope, Embla, Kimba & Nala.

Där träffade vi Sara & Jeanette och en massa andra med Huskys :)

Jag och Jessica hade med oss våra kickbikes, linor och dragselar och Sara hade med sig detsamma men den trehjuling istället för kickbike, som vi lånade ut till dem som ville prova på att dra en kort runda med sina hundar, vi (Jessica eftersom jag inte fick dra med min hjärnskakning :() ställde även upp med att hjälpa till och vara "lockbete" med våra hundar som drog framför så att de hundarna bakom fick lite mer motivation.

Efteråt gick vi ner till sjön och svalkade av vovvarna lite i vattnet innan vi släppte dem en stund i den stora fina hagen och sen fick de vila i skuggan :)

Kimba och framförallt Nala fick en himla nyttig miljöträning då de ej drar ;)

De hade även en lite tipsrunda och grillning men det hoppade vi över...

Allt gick jättebra och det var jättetrevligt :)
Vi tackar Anna så mycket som ordnat denna träffen och vi kommer gärna fler gånger ;)

Ha d så bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0