Mycket att göra, lite tid att göra det på...

Men jag tänkte ändå försöka skriva lite ;)

Har fortfarnade inte fått skrivit om resten av kursgångerna med Hope och det stör mig lite grann...
Har en hel del saker kvar att diska från huset...
Har en massa kläder kvar att tvätta från huset... osv, osv, osv...

Men om man tänker lite positivt istället så har jag haft en jätterolig dag på bio med tjejerna; Jessica, Jessica & Alexandra igår =) Vi såg Sex and the city 2 och den var hur rolig som helst =)
Innan bion så var jag och mamma iväg en sväng till Bo Ohlsson i Tomelilla och shoppade lite ;)

Har dock inte gjort så mycket med hundarna eftersom det varit så varmt och de har varit så slöa p.g.a. det.
Bara lite aktivering med klicker nån gång...

Var hemma hos Jessica en stund idag och fick lite bilder som hon tagit på mig och töserna m.fl. =)


Jag och töserna på midsommar



Baby Hope ;)



Fina flickorna; Kimba, Beauty & Dusty :)

Nä, nu ska jag ta och göra lite nytta ;)
Ha d så bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå vilka fina hundar =D Det e något speciellt över dom =D

Fin blogg oxå med massa fina foto har du =D

2010-08-24 @ 00:53:09
URL: http://backaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0