Ännu en dag har sprungit iväg

Känns som om denna dagen bara försvann....

Har varit ute och gått med vovvarna först (Crispy o Dusty) och sen efter det så promenerade jag och Beauty bort till farmor och farfar där jag åt middag med dem och sen hjälpte farfar att tvätta bilen =)
Efter jag gjort det så satt vi och kollade lite på tv, fikade lite och tog det lugnt en stund innan jag och Beauty traskade hemåt igen.

Väl hemma så mötte vi mamma som tog med sig de saker jag hade haft med mig (bl.a. Beautys tratt) och sen hoppade jag o Beauty in i bilen och körde bort till Djursjukhuset, där jag köpte lite nytt bandage eftersom det gamla tog slut och jag vill ju ha hemma om jag skulle behöva det en annan gång.
Där träffade vi Anne som har Crispys bror Robin(Choco) och pratade en stund med henne.

Sen tog vi slutligen en runda bortom Jäger Zoo och handlade lite godis =D och Beauty passade även på att "snatta" lite godis när vi var där men det gjorde inte så mycket, alla tycker ju hon e så snäll och fin ;)

Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och ska bara ta det lite lugnt innan det är dax för hundarna att få mat och gå sista rundan för dagen =)


Beauty med tratt under bordet hos farmor & farfar

Måste bara berätta att det tog ett och ett halvt dygn innan örat slutade blöda helt!
Ganska otroligt hur länge det kan hålla på...
Men Beauty är pigg och glad nu även om hon inte är så väldigt förtjust över tratten precis...

Ha d bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra och Neo

Vacker hon är med tratten på och de stora öronen hängandes lite nätt på sidan :P

2010-03-10 @ 13:04:34
URL: http://inkainu.blogg.se/
Postat av: Jenny, Beauty & Dusty

Naw =D, det syns att det är min lilla "storöra" i alla fall ;) Men hon tycker inte alls om det dumma dumma tratten...

2010-03-10 @ 14:44:32
URL: http://www.lonewolves.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0