Fredag 12/3

Känns som om man bara måste skriva lite varje dag =P

Har inte sovit riktigt bra inatt eftersom det varit lite spänt mellan töserna =(
Dusty och Beauty rök ihop igen igårkväll och ännu en gång så var det Beauty som fick ta stryk, denna gången så fick hon ett litet bett i tandkött och tunga =(
Sen efter det så har Beauty varit lite rädd för Dusty och vill inte vara nära henne.

Så det slutade med att Dusty sov i sin säng som hon brukar medan Beauty låg i fotändan i sängen med Calle & mig, så lite trångt var det allt...

När sen Calle gick upp och körde till jobb så skulle Beauty tvunget ligga uppe vid kuddarna så jag fick ungefär en sådär 10-20cm att ha huvudet på... Mysigt att sova så, eller inte... Men efter en timme var det ändå dax för mig att stiga upp.

Upp kl. 7.00 göra sig iordning, ut med alla vovvarna. Gick först ut med Crispy & Dusty och sen med själv med Beauty som inte alls ville gå ut, hoppade upp och tittade vädjande på mig, men ut måste man ju... Hade hon fått bestämma hade hon säkert legat kvar i sängen ett bra tag till.

Sen var det bara att köra iväg till Lund för att besiktiga Calles bil (fanns inga tider alls i Malmö). Under tiden jag var iväg så fick Beauty ligga i min säng med dörren till rummet stängd och de andra två vara i hallen och köket, så fick hon lite lugn och ro.

När jag sen kom hem igen så var det dax att spruta henne (får ju en spruta i månaden för sin allergi för er som inte vet det), fick lite hjälp av farfar som kommit dit för att lämna tidningen. Men för första gången så lyckades jag spruta igen om allt så att lite kom utanför, så då var det bara att spruta om och sen fick hon ta det lugnt ett tag.

Var sedan ute en runda till med vovvarna och det är så långt vi kommit än så länge denna dagen...

Har även tagit lite nya fina bilder på mitt lilla skadade hjärta, men har inte lagt in dem på datorn än så de kommer lite senare =)


Här är en bild på alla tre från Happy Dogs så länge...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0