Har fått tänka om lite...

Med det här med joggande... Vill jättegärna med min kropp vill inte...
Fick väldigt ont i min fot efter att ha joggat med Dusty så detta håller inte.
Istället för att jogga så tänkte jag lägga lite mer tid på att träna kommando =)
Ut och gå i rask takt med dragselarna på. Tror att det kommer att bli jättebra för de behöver fräscha upp det lite...

Har även varit på kurs för andra gången med Dusty idag och det har gått jättebra =)
Skriver mer om det imorgon för nu är det snart dax att gå och lägga sig för jag är jättetrött.

Har även lite spännande saker på gång men det tänker jag inte berätta om förrän allt är helt säkert, så ni får vänta med spänning ;)



Ha d bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Spännande :)

2010-03-16 @ 12:51:16
URL: http://web.comhem.se/~u68668861/marlene/
Postat av: Jenny

Japp =) Berättar mer sen ;)

2010-03-16 @ 22:16:12
URL: http://www.lonewolves.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0