Onsdag 10/3

Då var vi i mitten av denna arbetsveckan då...
Jaha än så länge har man hunnit med en kortare runda med vovvarna, en jobbintervju och sen varit ute på en längre runda med vovvarna =D

Nu sitter jag mest och surfar runt lite på datorn och titta på... hundsidor såklart ;)
Försöker hänga med på vad som händer bland vännerna som bor lite längre bort ;)

Vad händer då mer idag? Inget speciellt... det är tvättdag som startar kl. 17.00 bara.
Så inget aktivt med hundarna som händer idag, Beauty hon vilar mest och är sur på tratten...
Just nu ligger Beauty och sover i "hundfåtöljen" och Dusty precis bredvid under matsalsbordet och sover hon med, de är så söta så =D


Matte är besvärlig och kommer med kameran när jag nannar så gott...



Man kan verkligen tränga ihop sig mellan alla stol- och bordben...
Själv tycker jag inte det ser så bekvämt ut men båda vovvarna älskar att ligga under bord!


Vill även passa på att säga Grattis till Hélène (Dustys uppfödare) som fyller år idag!
Hoppas du får en jättebra dag!

Dusty har skickat en stor blöt puss till "första matten" på posten hoppas den kommer fram i tid =D

Satt och kollade på bilderna från när vi var uppe i Hammerdal sist (var ett tag sedan nu kom jag ju på) och minns hur kul vi hade det =D Hoppas kunna komma upp snart igen men det är ju en bit upp ;)...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennie och Exxa

Måste nästan kolla upp om Exxa och Dusty är släkt, Exxas mamma kommer ju från vox celestas :)

2010-03-10 @ 19:45:47
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0