Träning påbörjad

Då har "galenskaperna" startat =P

Eftersom grusvägarna ännu är isiga så kan vi inte dra så mycket med kickbiken än, vill inte dra så mycket på cykelbanorna...
Men istället så fick jag den tokiga idén att jogga ;)

Tänkte jogga 1x3km dvs 1km per hund, men tyvärr så är min kondis DÅLIG!
Så det blev bara att jag sprang 1km med Dusty, får ta en hund om dagen tills min kondis blivit bättre verkar det som.
För några år sedan så joggade jag ju 2km per hund (Dusty o Beauty) på sommarkvällarna någon gång i veckan, men det var längesen nu som jag hade den kondisen =P

Men men vi ska nog lyckas bygga upp den igen ;)


Man får fina bilder när några hästar rider förbi ;)



Då står man helt still och är totalt fokuserad på "de stora hundarna" =P



Beauty nannar nu på husses ben, så söta mina sömntutor är =)



Såhär vilade hon ett tag i torsdags, fattar inte hur de kan sova i dessa konstiga ställningar ;)

Men nu ska jag ta och fixa lite mat till mig och älsklingen i alla fall och sen blir det till att ta det lugnt resten av kvällen =)

Ha d bra!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Uh! Jogga!!! Det var hurtigt ;) Skulle nog inte klara en kilometer ens...

2010-03-14 @ 07:50:48
URL: http://web.comhem.se/~u68668861/marlene/
Postat av: Eva med töserna

Bara att träna på, man får upp flåset rätt snabbt =)

Spännande läsning ;)

2010-03-14 @ 17:30:14
URL: http://www.ebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0