Ute på lite äventyr

Idag har jag och töserna varit iväg på lite äventyr med Ulrika och Philip =)

Vi träffade dem uppe på Teba när de öppnade vid 10-tiden, gick runt lite där och jag handlade lite mer godis till vovvarna ;) Det går ju åt...
Sen körde vi bort till CityGross och handlade lite där med...

Efter vi varit där så följde jag och töserna med Ulrika hem ett tag och vovvarna fick vara i hennes hundgård lite medans vi var där inne.
Kelade lite med Shine o Lathos, de är så söta =)

Ullis passade på att ta lite foton på mina töser med sin fina nya kamera ;)
Det blev dock inte så många bra på Dusty eftersom hon var lite rädd för kameran...
Men vi har haft en toppendag idag och tackar så mycket för allt =)















Ikväll har jag varit hemma hos Jessica, där jag Jessica och Jessica E har börjat planera våra träningar ;)
Ska bli så kul så =)

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0