Promenad och pyssel

Och direkt efter kursen i måndags så körde jag bara hem om mamma & pappa, bytade Hope mot Dusty och körde vidare till Bulltofta rekreationsområde där vi mötte Jessica & Kimba och Jessica & Embla =)
Vi tränade först lite på gräsmattan och sen gick vi en promenad på 5km där vi även koppeltränade lite under tiden.

Igår så körde jag hem till Jessica & Embla med alla vovvarna.
Vi satte oss för att scrappa lite och jag började på mina skyltar till toaletten och duschen men de blev inte färdiga så jag lånade hem lite saker från Jessica så jag kunde fortsätta nästa dag. Men otålig som jag är att få något klart när jag väl påbörjat något så fortsatte jag direkt när jag kommit hem (dock efter jag gett vovvarna mat och varit ute med dem) och här kommer de färdiga resultaten som var klara kl 2.00 inatt =)


Toa med den söta lilla nallen och rosetterna


Dusch & Tvätt fick fina blommor

Annars är planerna för dagen att borsta de stora töserna med furminatorn som jag också lånade av Jessica och sen klippa lillans klor =)
Och allmänt njuta av detta fina vädret ;)

Ha d så bra!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Eva med töserna

Inte bara duktig med vovvar!!

Vad fina skyltarna blev!!

Tjingeling!!

2010-05-22 @ 16:15:56
URL: http://www.ebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0