Uppdatering

Ja, som ni kanske märkt har jag nu skrivit om kursgång 4 tom 8 med Dusty =)
Tog lite längre tid än vad jag först trott att det skulle göra men nu är det gjort i alla fall.

Idag har vi annars varit ute och gått en långpromenad i Stugan, det var lillans första längre promenad men det gick väldigt bra tyckte jag! Hon blev lite trött emellanåt men då bar jag henne en bit och sen blev hon pigg igen och ville ner och springa =)

Efter vi varit i Stugan så körde vi in till Skurup där matte hade några små snabba ärenden och då fick hon träna på att sitta i bilen en lite stund, hon hade ju sällskap med de andra två och det gick bra det med =)

Vi vägde förresten Hope igen igår och nu väger hon 7kg! Alltså har hon gått upp 1,1kg sen förra söndagen =) Så kul att se när de växer, undrar så hur hon kommer att se ut när hon blir stor... Tycker själva uppväxten är så rolig att följa även om de är väldigt söta när de är små med =)

Tre söta valpar:

Hope


Dusty


Beauty

Okej, det blir ju fyra med Crispy ;)

Crispy

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie och Exxa

Åh så söta... Ta vara på valptiden med Hope nu, den går fort som du ju vet :) Kram!

2010-05-06 @ 17:11:23
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Jenny

Javisst =) De är så söta så!

Ja, den gör ju det men sen är man ju osså nyfiken på hur de kommer se ut som stora, hur de utvecklas ;)

Kram kram

2010-05-07 @ 12:33:42
URL: http://www.lonewolves.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0