Mycket som hänt sen sist...

En av sakerna är att vi har varit i Bjursås :D
och min lilla Hoppe-tossa blev 2:a bästa valp med Hp! Gissa om matte var stolt ;)


Fick bara vänta i 4år för att få mina första rosetter från en SPHK utställning ;P

Beauty ställdes också men eftersom hon inte alls var på humör så gick det inte så bra. Hon var jätteslö och ville inte springa alls så det blev en 2:a.

Kritikerna och lite mer om helgen kommer senare...


Vi har även hunnit med två kursavslutningar med Dusty och Hope. Kurserna har varit väldigt nyttiga och roliga :)
Kommer även att skriva lite mer om dem snart...


Nu senast var vi iväg på en inoff utställning i Veberöd med Hope där hon fick en 1a men inget hp så hon gick inte vidare tyvärr, kritiken kommer senare här med...


Jag själv utan hundar har varit iväg på två seminarer ett från Royal Canin, där de berättade om det nya Birth & Growth programmet och Färggenetik som är en del i SKK:s uppfödarutbildning i Genetik så jag fick ännu ett diplom :) Har bara kvar Anatomi delen nu i november sen har jag gått alla 6 delar som finns; Anatomi, Genetik, Juridik, Parning och valpning, Utfodring och Valpens beteende :D Mycket nyttigt att gå dessa tycker jag ;)

Måste bara visa en bild från idag...

Så här kan man se ut på nosen om man springer rätt in i ett staket som man inte ser...
Den lilla damen så sin chans och gjorde en smitning innan idag och sprang runt. runt, runt och sen mot grannens tomt som har ett typ viltstängsel runt om och studsade tillbaka och skakade på huvudet och undrade vad som hänt...


Vi har nu också kommit en bra bit på vägen med huset och ska snart flytta in igen :) Vi ska bara få upp hundgården som är på väg först ;) Den blir lite större än vad vi tänkte från början nämligen 70,56 kvm, så töserna får gott om utrymme :D


Huset har bytt färg: från gult till grönt och fått röda takpannor istället för svart plåttak


Vår fina nya säng


Och vovvarnas nya fina Biabäddar men Beauty ståendes i en
och man skymtar även mitt sminkbord i bakgrunden :)


Byråerna i sovrummet


Och ännu en vovvesäng i vardagsrummet med Beauty linslus i ;)


Soffan med Calle, Beauty, Dusty och Hope


Och så hade vi lutande tornet i Pisa :P
Har bytt ut det mot en som är rätt konstruerad nu dock, men har inte hunnit ta någon ny bild...


Toaletten


Duschen


Det lilla "kontoret"


Ena sidan av köket


och andra sidan


Och till sist våra fina garderober

Alla kartonger som syns på bilderna är nu bortstädade och det har även kommit upp gardiner nu :) ska ta lite nya bilderna snart så man ser dem med :)

Sen kommer jag inte på mer för tillfället men det kanske kommer och då skriver jag mer :)

Ha det så bra!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Så fint det blir! Haha du är ju rolig också, "lutande tornet i pisa" :D Kram!

2010-10-12 @ 13:16:49
URL: http://web.comhem.se/~u68668861/marlene/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0