Utställning i Lomma

Ja, i söndags var det dax för nästa utställning, denna gången med Hope i Lomma :)
Vi åkte dit tillsammans med Jessica, Nala och mamma.

Det hela slutade med att Hope blev 2:a med Hp och 2:a Bästa tik!
Supernöjd matte eftersom hon travade jättefint och stod fint hela tiden :)

Kritiken kommer här:

1,5 åring feminin tik. Vackert huvud och uttryck. Strama fina läppar, korrekt bett. Bra hals och halsansättning.
Raka paralella framben. Stark rygg. Tillräcklig bröstkorg. Tillräckligt vinklad bak, fina tassar. Rör sig väl från alla håll.

Nu tycker jag att det ska bli spännande att se hur det går i Simmatorp på lördag!!
Sen på söndag ställs Zelda i Hässleholm och den 6e Juni ska jag ställa alla fyra i Trelleborg! Det kommer bli en upplevelse ;) Tur att jag har hittat 2 handlers som hjälper mig i Öppenklassen där jag ju nu har 3 töser :)

Bilder kommer snart...

Ha d så bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0