Zelda 3år!

Glömde ju skriva att Zelda har hunnit bli 3år den 29 april :)
Självklart firades även detta med tårta



Zelda äter tårta

Vi firade på måndagen eftersom jag inte hunnit köpa allt innan dess och var lite upptagen med annat ;)
Det som inte var så roligt den dagen var att lilla Zelda rymde för mig och stack över E65:an och gjorde mig jätterädd, jag skrek mig hes efter henne och först 5 dagar senare fick jag tillbaka rösten ordentligt igen.
Allt gick dock bra och jag är så glad över att bilisterna bromsade in och satte på varningsblinkers när hon sprang över och längs med vägen! Jag hittade henne typ halvvägs till Slimminge och när hon väl såg mig så kom hon som ett skott och var jätteglad över att se mig :)

En annan sak (som inte är relaterat till hundarna) som hände på tisdagen var att jag lyckades slå i huvudet i gafflarna på trucken på jobb och orsaka mig själv en liten lätt hjärnskakning :(
Har varit supertrött och haft huvudvärk de senaste dagarna efter detta hände men nu börjar jag piggna till igen och hoppas snart vara helt återställd :)

Snart blir det tårta igen då Beauty & Crispy fyller hela 5år! på lördag och söndag, kan inte fatta att tiden gått så fort och att min lilla Beauty Bus redan är så gammal ;) Men pigg och glad är min lilla madam fortfarnade dock har hon det ganska besvärligt för tillfället då det är mycket björkpollen i luften men det går förhoppningsvis snart över igen.

Ha d så bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0